Gangsperre FTW!!

IAAOOOOUUU!! Jeg sitter her n og fler at det er VELDIG synd p meg.. (Neida, det er egentlig ikke det, jeg er frisk og rask, og stlheten er bare et sunt tegn, men.. yikes!! )

Jeg har begynt trene, og har n vrt p trening tre ganger siden nyttr.. En gang ene uka, to i forrige, og tre ggr i uka fremover.. Du ville kanskje ikke si det er en bragd, men for meg som ikke har trent fast noengang, er det stort :-)

jeg holdt p i et par timer i gr, og det fltes s godt!! Varmet opp 20 minutter p ellipsemaskinen, og fikk jammen svidd av 180 cal bare p det :-D Men, jeg er litt forvirret.. Igr, holdt jeg p bli gal.. For meg som er EKS-anorektiker, og ikke s vant til dette, er det vanlig spise maaaange mltider etter trening? Forbrener jeg fett p det? Jeg gjr dette for stramme opp, og g ned til 64 kilo, fra n 73, s da er det greit ikke g OPP i fett etterp liksom? Og hvor lenge etterp vil jeg ha hy forbrenning? Jeg hadde ogs et stsug fra helvete, s endte med at jeg drakk opp en julebrus ( 0,33 som sto i kjleskapet fra fr jul.. )

Trtt!! Er n, idag s enormt trtt!! er det vanlig? Har hellt innp en kopp med sterk kaffe, og den begynner virke.. hehe.. Uvant flelse g som en zombie, med supervonde armer, lr og mage, og knapt klare g ned et trappetrinn... Ser helt ndsfravrende her jeg subber rundt i joggebukse.. hehehhe!!

Mlet! Mlet mitt er g ned til 64 VELTRENTE kilo.. ikke 64, for g ned, men 64 oppstrammede, lekre kilo!! er s sulten p ta tilbake noe jeg ikke har hatt fr, nemlig en superheit kropp! Jeg pusher grenser, biter sammen, tenker "en til Heidi, En til!" og ser for meg en jente jeg s p Norwegian Aestetics p facebook.. flger dere linken, ser dere ett av eksemplene :-)

Her ser dere hvordan magen s ut FR, i mai ifjor tror jeg..

Og snn ser magen min ut n, fr treningen er veldig godt igang:




S, hva tror dere, er det mulig? Ni kilo, og oppstramming? jeg er 168 hy, s tror det skal g greit med den vekten :-)

4 kommentarer

sofieveronicaba

16.01.2013 kl.16:52

Det er fult mulig g ned ni kilo, men da br du bde trene styrke og kondisjon. Og husk muskler veier mer enn fett :-) Synes det er et bra og konkret ml du har. Prv varier treningen og husk at kroppen ogs trenger hvile :-) Stlhet er et godt tegn:-) For ke forbrenningen m du som sagt trene styrke. St p! Trening er gy :-D

Miniogmy

16.01.2013 kl.17:14

sofieveronicaba: ja, trener kondisjon hver gang, ca 30 minutter p ellipsemaskin, step, lpemaskin.. og s programmet mitt etterp..

sofieveronicaba

16.01.2013 kl.17:25

hres bra ut! :-D St p og lykke til !

Miniogmy

16.01.2013 kl.21:24

sofieveronicaba: takk :-)

Skriv en ny kommentar

Miniogmy

Miniogmy

34, Nesodden

Mamman til Nora,og ADHDjente som sniker seg mot de trettitre :-) min mail er: missdita@hotmail.com

Norske blogger
bloglovin

Kategorier

Arkiv

hits