Gangsperre FTW!!

IAAOOOOUUU!! Jeg sitter her nå og føler at det er VELDIG synd på meg.. (Neida, det er egentlig ikke det, jeg er frisk og rask, og stølheten er bare et sunt tegn, men.. yikes!! )

Jeg har begynt å trene, og har nå vært på trening tre ganger siden nyttår.. En gang ene uka, to i forrige, og tre ggr i uka fremover.. Du ville kanskje ikke si det er en bragd, men for meg som ikke har trent fast noengang, er det stort :-)

jeg holdt på i et par timer i går, og det føltes så godt!! Varmet opp 20 minutter på ellipsemaskinen, og fikk jammen svidd av 180 cal bare på det :-D Men, jeg er litt forvirret.. Igår, holdt jeg på å bli gal.. For meg som er EKS-anorektiker, og ikke såå vant til dette, er det vanlig å spise maaaange måltider etter trening? Forbrener jeg fett på det? Jeg gjør dette for å stramme opp, og gå ned til 64 kilo, fra nå 73, så da er det greit å ikke gå OPP i fett etterpå liksom? Og hvor lenge etterpå vil jeg ha høy forbrenning? Jeg hadde også et søtsug fra helvete, så endte med at jeg drakk opp en julebrus ( 0,33 som sto i kjøleskapet fra før jul.. )

Trøtt!! Er nå, idag så enormt trøtt!! er det vanlig? Har hellt innpå en kopp med sterk kaffe, og den begynner å virke.. hehe.. Uvant følelse å gå som en zombie, med supervonde armer, lår og mage, og knapt klare å gå ned et trappetrinn... Ser helt åndsfraværende her jeg subber rundt i joggebukse.. hehehhe!!

Målet! Målet mitt er å gå ned til 64 VELTRENTE kilo.. ikke 64, for å gå ned, men 64 oppstrammede, lekre kilo!! er så sulten på å ta tilbake noe jeg ikke har hatt før, nemlig en superheit kropp! Jeg pusher grenser, biter sammen, tenker "en til Heidi, En til!" og ser for meg en jente jeg så på Norwegian Aestetics på facebook..  følger dere linken, ser dere ett av eksemplene :-)

Her ser dere hvordan magen så ut FØR, i mai ifjor tror jeg.. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Og sånn ser magen min ut nå, før treningen er veldig godt igang:




 

 

Så, hva tror dere, er det mulig? Ni kilo, og oppstramming? jeg er 168 høy, så tror det skal gå greit med den vekten :-)

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer

sofieveronicaba

16.01.2013 kl.16:52

Det er fult mulig å gå ned ni kilo, men da bør du både trene styrke og kondisjon. Og husk muskler veier mer enn fett :-) Synes det er et bra og konkret mål du har. Prøv å varier treningen og husk at kroppen også trenger hvile :-) Stølhet er et godt tegn:-) For å øke forbrenningen må du som sagt trene styrke. Stå på! Trening er gøy :-D

Miniogmy

16.01.2013 kl.17:14

sofieveronicaba: ja, trener kondisjon hver gang, ca 30 minutter på ellipsemaskin, step, løpemaskin.. og så programmet mitt etterpå..

sofieveronicaba

16.01.2013 kl.17:25

høres bra ut! :-D Stå på og lykke til !

Miniogmy

16.01.2013 kl.21:24

sofieveronicaba: takk :-)

Skriv en ny kommentar

Miniogmy

Miniogmy

34, Nesodden

Mamman til Nora,og ADHDjente som sniker seg mot de trettitre :-) min mail er: missdita@hotmail.com

Norske blogger
bloglovin

Kategorier

Arkiv

hits